A HMB hatása

HMBA HMB a táplálékkiegészítők második-harmadik vonalába sorolható. A rövidítés a Béta-hidroxi Béta-metilbutirátot jelöli, ami nem más, mint egy esszenciális aminosav. A HMB a leucin anyagcseréjének során keletkezik.

Bármikor használhatod

A HMB testépítők számára elsősorban az antikatabolikus hatása miatt lehet hasznos. Számos kutatást végeztek már ezzel a kiegészítővel kapcsolatban, de elég nehéz belőlük kihámozni az igazságot, hiszen a tápkieggyártók többségének üzleti érdeke azt diktálja, hogy csodaszerként tekintsünk rá. Pedig nem az. A HMB valamelyest segíthet diéta alatt megtartani az izomtömeget, továbbá számíthatunk némi erő- és izomnövekedésre tömegelés közben.

Hogyan működik?

A Béta-hidroxi Béta-metilbutirát gátolja a fehérjeleépítést, és segíti izomsejtjeink regenerálódását. Fokozza a proteinszintézist, és kedvező hatással van az erő- és izomnövekedésre.

Mivel érdemes kombinálni a HMB-t?

A hatás erősebb lesz, ha közben kreatint és glutamint is használsz. Mindezeket persze csak akkor érdemes megvenned, ha az étrended rendben van, és beviszed a megfelelő mennyiségű vitamint és ásványi anyagot is.

Van-e bármiféle káros hatása?

Egy aminosavnak? Ugyanolyan táplálék ez is, csak nem annyira fontos, mint mondjuk a tejsavófehérje.

Milyen táplálékkiegészítőt érdemes használni?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük