Szívproblémák a tápkiegtől?

Szia!

Segítségedet szeretném kérni. Múlt héten infarktus gyanúval kórházba kerültem. Pár napja szúrást éreztem szívtájékon, pár nap múlva rosszabb lett, így bevitt a mentő. A sürgősségin volt egy rohamom 80-ról 160 lett a pulzusom hirtelen, adtak injekciót ami kurvaszar volt, de helyreállított. Felkerültem másnap a kardiológiára, ahol a osztályvezető főorvos vizsgált meg ekg, terheléses ekg, mellkas röntgen, vérvétel, cukor, vizelet vizsgálat, szív ultrahang minden normális volt, de néha jött ez a roham, bár nem olyan súlyos mint először, lelki okokra gyanakodtak (pánikbetegség), így a pszichológus fogadott, és kaptam nyugtatót, meg antidepresszánst, és szívre concort, ami ha hevesen dobog visszafogja, de a kardiológus nem javasolja, hogy eddzek.

SzívproblémákIgen, az első az volt, hogy látták a fizikumomat, és egyből a szteroid meg a vitamin, tömegnövelő volt a ludas szerintük. Nos a daily vitamin, C-1000, calcium, magnesium, mass fusion, néha creatin vagy valami testo növelőt szedek, utóbbi kettőt max. 1 hónapig csupán erőnövelés céljából. a tesztó hatását éreztem bár, csak 23 éves vagyok,nem szedtem túl semmit, csak az előírás szerint, kajám is rendben van: csirkemell rizs, meg amit még anyagilag megengedhettem.

 

Nos, az edzést azt mondták felejtsem el, meg ezeket a szereket, bár ezt a háziorvos mondta, a kardiológus nemigazán azért ő csak képben van hogy mik ezek. Meg azt is mondták, hogy felhalmozódtak ezek a dolgok a szervezetben. Szóval azt éreztették, hogy ezt saját magammal tettem. Természetesen tudom, hogy ez mind faszság. Valóban lelki okai lehetnek, hisz nyáron hunyt el édesapám, és a munkám is megszűnt, és sok rossz dolog is történt, de akár gyerekkorba is visszavezethető! Javasolták a heti konzultációt pszichológussal.

Ha van esetleg valami amit tudsz tanácsolni azt szeretném kérni! Esetlegesen ha szerinted menjek el még egy dokihoz akkor Debrecenbe tudsz e valakit javasolni? Ez lenne a legközelebbi nagyváros!

XXX, XXX és XXX termékeket szoktam venni, egyedül a tömegnövelő az ami más mára konkrétan ez: (link). Igazából a pulzusom most is 100-ön pörög, ez az, ami megijeszt. Szar gyógyszerekkel nem szeretném magam mérgezni, a concort is csak vész esetére adták, próbálom gyógynövényekkel rendbehozni magam. 1 hét alatt 8 kg-ot vesztettem a kórház miatt, ráadásul most lázam is van.

A legrosszabb hogy fokozott izgalomban pl. edzés vagy más, érzem ezt a rosszullétet így nem tudok edzeni sem, antidepresszánst javasoltak, de azt mondta a pszichológus, hogy az első pár hónapban rosszabb lehet, én csak utána javul. 9 hónapra gondolt, hogy addig szedjem! Nagyon szépen köszönöm előre is!

 

Szia!

Nem használtál, olyan kiegészítőt, ami ezt okozta volna, szóval jól látod a helyzetet. Végzel aerob edzést? Ha még nem, akkor kezdd el, és mellé csökkentsd a szénhidrátot. Ez segíthet a magas pulzuson. 

Sajnos orvost nem tudunk ajánlani, de hátha van olyan olvasó, aki igen. Mail címünk: testepitek@testepitek.hu

Neked meg addig is kitartást, és próbáld meg a fejedben rendbetenni a dolgokat. Csak előre nézz, ne rágódj a múlton, és tűzz ki olyan célokat (nem feltétlenül kell a testépítéshez kötődniük), melyekért érdemes minden nap tenned valami hasznosat.

 

Vélemény, hozzászólás?