SlimBelly – pofátlan átverés, nem lesz tőle lapos hasad!

Mit gondolsz, az eddig piacra dobott, majd rejtélyes okból eltűnt csodaszerek után pont ez lesz a megváltó?

Külön weboldalt építettek fel erre a baromságra, és bizonyára sokan elhiszik, hogy ez a kukába való szemét majd pont a derék és hastáji zsírt fogja leégetni róluk. Mi ez, valami mesterséges intelligencia? A helyi zsírégetés akkor sem működik, ha célirányosan edzünk a területre, nemhogy holmi “okos” pirulákkal.

A hirdetés is ügyesen – többek között – a “fogyasztószer” kulcsszóra van optimalizálva, tehát a szarházi épp a legbutábbakat célozza meg vele.

“Csoda”összetevők

Itt már nagyon érezhető a termék gyengesége. Semmi újat nem tud felmutatni, csak a már elcsépelt “természetes”, ám szart sem erő összetevőket:

Rostok: hogy oda nem rohanjunk már, a zöldségekben, zabpehelyben mi is van? Annak tudatában persze, hogy a magas rostbevitel nem fog zsírégetést kezdeményezni.

Zöld kávé: divatos, ámde semmirekellő cucc, itt írtunk róla bővebben.

Zöld tea: hihetetlen, hogy miért van ennyi elhízott ember, ha ez akkora csodaszer. Itt írtunk erről.

Acai berry: erről is volt már szó, többek között azt hangsúlyozzák, hogy “csökkenti az éhségérzetet”. Ja, mert agyhalotték abból indulnak ki, hogy az éhséget kell csökkenteni, nem pedig normális étrendet követni…

Ananász: gyorsítja az anyagcserét. Hűha, ez ám a nagy dolog. Az anyagcserédet nagyságrendekkel jobban gyorsítja, ha például elkezdesz sportolni.

Gránátalma: van benne rost, tehát alkalmas a súlycsökkentésre… Logikus.

Fahéj: “tudományosan is bizonyított, hogy fogyaszt! Remek zsírégető”. Mégsem használja szinte senki, de hülyék vagyunk!

Afrikai mangó: viszonylag új a csodaszerek listáján. “Csökkenti a testsúlyt”, mert van benne rost meg protein. Gratulálunk! Itt olvashatsz róla.

Abszolút laikusokat egyébként simán meggyőznek az idegen hangzású protein kifejezéssel, pedig mi tudjuk, ugye, hogy ez a fehérje másik neve. Az meg rengeteg élelmiszerben fordul elő sokkal jobb minőségben és nagyobb koncentrációban, mint a gyümölcsökben. Diétás étrendek alapját sem véletlenül képezi: fontos szerepe van az izommegtartásban.

Kamu előtte-utána fotók

A SlimBelly-vel népet lehúzó lusta férgek még arra sem voltak képesek, hogy valami ismerőst vagy random modellt felkérjenek egy előtte-utána fotóra. Á, nem, egyszerűbb ilyet a netről lopni, szerencsétlen fogyni vágyó már úgyis be van etetve, és simán beveszi, hogy például ezt a csajt tényleg Edinának hívják:

Egy kis kutatómunkával meg is találtuk, ki szerepel valójában a képen:

Hannah Howlett, egy vegán Youtube-blogger. Nézd az “előtte” fotót, honnan vágták ki:

Az utána fotót pedig Hannah másik képpárjából lopták, többek között egy Daily Mail-es cikkben is megtalálható:

Na, ez a mi “Edinánk”, és így basszák át emberek sokaságát ilyen egyszerű módszerekkel.

Nézzük meg az 53 éves “Ritát”is:

Nahát, micsoda világhír, ez a “magyar” hölgy több mint 150, többségében orosz nyelvű kamuhonlapon is szerepel:

Biztos csak véletlen egybeesés lehet.

Mi a helyes út?

Zsírt égetni sport és helyes étrend nélkül nem lehet. Minimum diéta és aerob edzéskell, de a legjobb eredményt akkor érjük el, ha heti 2-3 súlyzós edzést is beiktatunk. Hogy miért? Mert így minimálisra csökkenthetjük az izomveszteséget, és a leadott kilók ténylegesen a fölös zsírszöveteink lesznek.

Az aerob edzés a leghatékonyabb zsírégető mozgásforma. Mivel ilyenkor nem történik számottevő izommunka, szervezetünk az izomban tárolt szénhidrát (glikogén) helyett zsírból fedezi az energiát.

A diéta pedig azt jelenti, hogy kiiktatjuk az egyszerű szénhidrátokat, ha nem ketogén diétán vagyunk, akkor a telített zsírokat is, és a többi tápanyagra vonatkozó napi szükségletet testtömegünkhöz viszonyítva precízen kiszámoljuk.

Sose rendelj olyan szert, ami hasonló csodákat ígér, mint ez itt. Sem izomnövekedés, sem zsírégetés nem létezik befektetett munka (edzés, rendes étrend) nélkül. 

A tippet köszönjük hűséges olvasónknak, Pistinek. Küldjetek még bátran ilyesmiket e-mailen:testepitek@testepitek.hu, vagy Facebookon, üzenetben. Állítsuk pellengérre a csalókat!

Ha személyre szabott étrendre és edzéstervre van szükséged, írj a testepitek@testepitek.hu email címre, vagy keress minket Facebookon, és pár napon belül megkapod a tervet. Ezek az egyéni étrend/edzésterv -írás szabályai, feltételei

Vélemény, hozzászólás?