Palacsinta zabpehelyből

A hagyományos palacsinta nem képezheti szerves részét egy testépítő étrendjének, hiszen az alapját képező finomliszt az egyik legrosszabb szénhidrátféleség. Ha viszont ezt az összetevőt lecseréljük egy egészségesebb, táplálóbb alkotóra, fantasztikusan finom és hasznos étel készíthető belőle. Tömegnövelés alatt mindenképp, diéta esetén pedig akkor fogyasztható, ha nem vagy extrém endomorf (hízékony), illetve ha nem versenyre készülsz.

 

Hozzávalók 12 palacsintához:

300g darált zabpehely
3dl szódavíz
2 dl tej
2 egész tojás
édesítőszer
csipetnyi só
kókuszzsír

 

A zabpelyhes palacsinta elkészítése:
A hozzávalókat habverővel keverd össze, és a minimális zsiradékkal bevont serpenyőben süsd ki. A masszát merőkanállal adagold tetszés szerint. Ha a palacsinta széle kezd elválni az edény aljától, forgasd meg. Mindkét oldalát süsd barnás színűre.

Ha készen van, töltsd meg kedvenc töltelékeddel, aszerint, hogy tömegelsz, diétázol, vagy csak valami táplálóbb desszertre vágysz. A zabpehelyhez keverhetsz proteinport is, így teljes étkezésnek számít majd a palacsinta. A hevítéstől nem lesz baja a fehérjének, mint ahogy a húsokban, tojásban stb. lévőnek sem.

Néhány tipp:

zsírszegény túró
diétás lekvár
zsírszegény túró+diétás lekvár
nutella, vagy mogyorókrém (csak tömegnövelés alatt)
proteinpor
hús

Egyél az izomnövekedésért!

Mit eszik az uralkodó Mr. Olympia?

Az edzés utáni első szilárd étkezés

Melyik a legolcsóbb/legjobb fehérjeforrásunk?

Kenyér zabpehelyből

Mikor szabad csalni edzés közben?

Proteinturmix helyett – zabos reggeli, extrákkal

Zabpehely diéta – „okos” és „ésszerű” módszer a fogyás érdekében

Tényleg drága a tiszta étrend?

Töltött káposzta pulykából

Tojásos rakott pulykamell

Fokhagymás csirkemell párolt zöldbabbal

Fahéjas túró puffancs

Paradicsomos, babos csirkemell

Mexikói csirke

Tengeri halfilé fűszeres morzsakéregben

Zöldséges rizs

Almás csirkemáj serpenyőben

Mustáros csirkemell

 

Vélemény, hozzászólás?