NO-fokozók, kreatin, aminosavak

Köszönöm a választ az első levelemre, még néhány tisztázandó kérdésben kérem a segítséged! 

A NO-k mindennel keverhetők, ha jól értelmezem a működési hatását?!

Mivel edzés előtt fogyasztjuk, nem szükséges ezeket semmivel keverni.

Jól tudom, hogy a Kreatin Ethyl Észter nem igényel feltöltést?

Igen, de tölteni a többi kreatinfajta használatakor sem kötelező.

És tán ciklikusságot sem? Vagy/és a hozzászokás miatt, ennél is célszerű a pihentetés?

A kreatin nem egy addiktív anyag, miért szoknál hozzá? Használhatod folyamatosan vagy kúraszerűen is.

Elég csak az edzésnapokon használni?

Természetesen nem elég.

A Creatine Gluconate termék mit tartalmaz, monohidrátot, és valami cukor félét?

Pontosan. Van benne egy kis szénhidrát, ami segíti a felszívódást.

A további kérdések az aminosavak körül forognak.
Melyek a kifejezetten zsírégetést segítő aminok, és ezek mikor fogyasztandók? Étkezés előtt?

Ennyire nem érdemes ezt elaprózni, a zsírégetés nem a bevitt aminosavaktól függ, hanem a megfelelően összeállított, makronutriensek szintjéig kiszámított diétás étrend és a súlyzós+aerob edzés függvénye.

Melyek az idegrendszert harmonizálók, nyugtatók…? Pl. Tirozin…? S van valami speciális fogyasztási ismérv ezeknél?

Igen, a tirozin ide tartozik. Mindig éhgyomorra fogyaszd, vagy ha máshogy nem megy, az étkezésektől a lehető legtávolabbi időpontban.

Van-e, ami az immunrendszer támogatásában kap nagyobb szerepet? /Baktérium, vírus leküzdés./

Kaphatók erre a célra nagyon jó aminosav-komplexek, nézz meg pár terméket a neten, vagy a boltban. De nem helyettesítik a multivitaminokat és a C-vitamint.

Jól tudom, hogy a Leucin a máj működésében kap kiemelt szerepet? Vagy van, ami hasonló értékkel bír ezen szervre?

Igen, jól. Ezt inkább a gyártóktól kérdezd.

Tudom, hogy mindenki egyéni reakciókat ad, akármit is fogyaszt. De mi az ismereted, hogy a Taurin hasonlóan pörgeti, stimulálja az idegrendszert, mint a koffein, vagy kevésbé “agresszív”? Mert Én nem szeretem az idegi feszültséget, még lágyan sem!

A taurin nyugtató hatású inkább, szóval emiatt nem kell aggódnod, ha használod. Bővebb infó róla itt!

Ez a részlet az első levelemben is szerepelt, de lehet, hogy elkerülte a figyelmedet. “Az ornitin és az arginin edzés előtt, valamint lefekvés előtt fogyasztva a leghatásosabb. Éhgyomorra szedjük (de legalább 3 órával mindenféle egyéb aminosav fogyasztása után.” Ez mennyire helytálló?

Mindig úgy használd, ahogy a gyártó javasolja.

Ismereteim szerint a pH rendezésére – hidrogén ion semlegesítés – a legalkalmasabb a Béta alanin, Karnozin páros. Egyet értesz ezzel? Vagy…?

Ha itt a savasodásra gondolsz, akkor a béta alanin nagyon jó választás.

 

Hatóanyagokkal kapcsolatos kérdések

Milyen táplálékkiegészítőt érdemes használni?

A HMB hatása

Triptofán – álmatlanság ellen is hatásos

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük