Naponta 10 ezer kalóriát visz be, és 2 órát alszik a Fehér Ház 60-as karú séfje – mi meg elhittük…

Erősen megkérdőjelezhető a hitelessége annak a riportnak, amelyet a Men’s Health készített Andre Rush-sal, a washingtoni Fehér Ház egykori főszakácsával. A 2021-ben 47 éves férfi négy cikluson keresztül főzött az amerikai elnökökre és azok holdudvarára.

A fickó érdekes személyiség, ez nem vitás. Az interjúban nem kevesebbet állít, minthogy naponta 10 ezer kalóriát zabál, és mellé mindössze 2 órát alszik (azért a nevetése néha árulkodó, de ugye sokan hisznek neki, mert ez fenn van az internetbe’).

Andre Rush

Vizsgáljuk meg a napirendjét, amely ELMONDÁSA SZERINT így fest.

Hajnali 3-kor kel, és egy rövid meditáció után pontosan 2222 fekvőtámaszt csinál. Ez abból a 22 fekvőtámaszos kihívásból ered, amely arra akarja felhívni a figyelmet, hogy az amerikai hadsereg veteránjai közül naponta 22-en lesznek öngyilkosok. A fekvőtámaszozgatás 75 percig tart, ezt követi egy kávé, és jönnek az étkezések. Számításai szerint a bevitt tápanyagok 60 százaléka fehérje, a szénhidrát és a zsír aránya pedig egyaránt 20-20 százalék.

1. étkezés, valamikor hajnalban: 24 főtt tojás (20-nak csak a fehérjerésze, és 4 egész), zabpelyhes proteinturmix, néhány kisebb szelet sovány marhahús, mellé egy kis kelkáposzta és mogyoróvaj. Mindezt reggel 6-kor még megfejeli egy kis mogyoróvajas szendviccsel. A pirítósra házi lekvárt is ken, és szeletel rá egy banánt.

2. étkezés, délelőtt 11 óra: Andre két adag marhahúst ebédel, a szénhidrátot némi quinoa biztosítja ebben az étkezésben. Köretként eszik még mellé fokhagymát, paprikát, paradicsomot és egy kis feta sajtot.

3. étkezés, délután 2 óra: nagyjából ekkorra emészti meg az előző adag kaját, jöhet hát egy fél csirke, és 50-100 gramm steak. Az edzés előtti szénhidráttöltést a húsok mellé fogyasztott fehér rizs végzi el.

4. étkezés, este 6 óra: edzés utáni étkezése egy újabb fél csirke, édesburgonya, brokkoli, valamint egy proteinturmix.

5. étkezés, este 8 óra: főszakács úr ekkor egy lájtosabb étkezést visz be, melynek összetevői: lazac, szeletelt paradicsom, olívaolaj, balzsamecet és fekete fokhagyma. Frankó salát készít a zöldségekből a hal mellé.

6. étkezés, este 10 óra: egy kiadós protein turmix, a tejsavófehérjét és a zabot joghurttal, quinoával és áfonyával bolondítja meg.

7. étkezés, éjfél: még egy fél csirke, majd 2 óra alvás.

Nem tudni, hogy a cikk viccből íródott-e, vagy valamilyen médiahekk áldozatai lettek az olvasók, mindenesetre érdekes lenne, ha valaki napi 2 óra alvás mellett tudna ilyen fizikumot fenntartani. Állítólag a kalória sem jön ki az egyébként amerikai módra pontatlanul megadott táplálékmennyiségből, de annyi baj legyen.

A csávó ettől függetlenül egy vadállat. Karja kerülete 61 centi, végzős középiskolásként 160 kiló volt a fekvenyomó csúcsa, 2010-ben pedig 274 kilót nyomott.