Miért kockásodik a hasam a haspréstől?

Képtalálat a következőre: „abs”Sziasztok!

Olvasgattam itt, hogy hiába végzünk rengeteg hasizomgyakorlatot, ettől ne várjuk azt, hogy jobban fogunk kinézni. Én mégis azt tapasztalom, hogy amióta elkezdtem ráállni a témára és heti 3-szor hasazok, jobban látszódnak a kockáim. Még annyi, hogy kevesebb kenyeret eszek, és a fehérjebevitelre is jobban ügyelek, de akkor is. Genetikai csoda vagyok, aki meghazudtolja a tudomány eredményeit?

Köszönettel: Csolt

 

 

Szia Csolt!

Márpedig abban 1000 százalékig biztos lehetsz, hogy a hasizomgyakorlatoktól nem fog eltűnni a hasi zsírod, ugyanis helyi zsírégetés továbbra sem létezik. Ha bicepszezel, szálkásabb lesz a karod? A fekvenyomástól kevesebb zsír lesz a melleden? Természetesen nem, mert ezek a gyakorlatok az IZOMZATOT stimulálják, és semmi közük a közvetlen zsírégetéshez.

De akkor mégis, miért nézel ki jobban?

Egy kulcsmondatot ki lehet emelni a kérdésedből: „kevesebb kenyeret eszek, és a fehérjebevitelre is jobban ügyelek” – ez persze még messze van egy hatékony diétás étrendtől, de valamelyest változtattál jó irányba az étkezéseden, és erre reagált a szervezeted. Mi lenne, ha pontosan kiszámolnád a mennyiségeket, és hétről hétre figyelnéd, hogy reagál rá a tested? Neadjisten aerob edzést is beiktatnál a súlyzós edzések mellé? Még az is lehet, hogy eléred álmaid fizikumát.

Tájékozódj, olvasd el alapozó cikkeinket:

 

Diéta és edzés testalkat alapján

10 hasznos tipp a nagyobb fejlődésért, nem csak kezdőknek

Nehezen fejlődőknek – a „hardgainer” életmód

Miért nem fogyok a várt ütemben?

Kalóriaszámlálás? Felejtsd már el végre!

Nem hiányzik valami az étkezéseidből?

Hogyan lehetünk gyorsan nagyok?

A nő, aki sosem fog lefogyni

Személyre szabott étrend és edzésterv kell? Segítünk!