Kreatin és diéta

Kreatin és diétaEgy érdekes kérdéssel fordulnék önhöz.

Azt már tudom hogy szálkásítás alatt van értelme creatint szedni az erőszint érdekében.

De mi történik, ha szálkásítás ideje alatt töltök fel creatinnal (sejtem, hogy nincs értelme, csak kíváncsi vagyok ilyenkor mi történik, esetleg hátráltatja-e ez a zsírégetést).

 


Szia!

Kár volt egy korábbi kérdezőt viccből visszamagázni, mert csak olajat öntöttem a tűzre. Szóval tegeződjünk!

A kreatin nem hátráltatja a zsírégetést. Ehhez nem árt tudni, hogy tulajdonképpen mi is ez az anyag. Bővebben itt írunk róla, de a lényeg: három aminosavből álló (arginin, glycine és methionine) vegyület, melynek elsődleges feladata energia biztosítása a vázizmok felé. 

Szóval, ha jól értem, diéta alatt végeznél egy kreatinfeltöltést. Nincs ezzel semmi gond, amíg helyén tudod kezelni a dolgot, és nem reménykedsz irreális eredményekben. Ha úgy véled, ezen időszakban is képes leszel erőt növelni, sajnos ki kell, hogy ábrándítsunk. A kreatin önmagában vajmi keveset ér, mivel egy diétás étrend a maga szénhidrátszegénységével van annyira alattomos, hogy erőcsökkenést fog eredményezni. Ez a diétával jár, és szinte teljesen elkerülhetetlen.

A kreatintöltés nem fogja hátráltatni a zsírégetést, hiszen nem tartalmaz se cukrot se zsírt. Drámai mértékű erőnövekedést ne várj tőle, de diétában segíthet az izom megőrzésében.

Milyen tápkiegeket érdemes használni?

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük