Kenyér zabpehelyből

Azt már tudjuk, hogy a fehér, barna és az össze többi, finomított lisztből készült kenyér nem méltó arra, hogy egy diétás étrend része legyen. Igazság szerint tömegnövelés alatt is van ennél jobb alternatíva. Ha mindenáron kenyeret szeretnénk enni, süssük magunknak darált zabpehelyből. A zabkenyér – ha ügyesek vagyunk – kinézetre, állagra nem sokban különbözik hagyományos társától. De mivel nem porrá őrölt lisztből készül, nem dobja meg a vércukrot, és hosszan tartó energiaszolgáltatást biztosít szervezetünknek.

Hozzávalók, elkészítés

4,5 dl víz
3 evőkanál olívaolaj
750 g darált zabpehely
2 kiskanál só
1 csomag szárított élesztő

A hozzávalókat a megadott sorrendben kenyérsütő gépbe tesszük és normál programon megsütjük. Ha meredeknek érzed rizzsel enni a rántottát, vagy éppen nincs kedved zabbal dúsítani a tojást, ez a kenyér tökéletes lesz reggeli étkezésed szénhidrátrészeként.

 

Tényleg drága a tiszta étrend?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük