Így akarod eltüntetni a zsírt a belső combjaidról? Sok sikert!

Ezek a furfangos női magazinok mindig kitalálnak valami izgalmasat, ami lehetőleg gyors eredményt ígér, és persze a lusta olvasónak nem igazán kell megerőltetnie magát.

Még csak terméket sem akar rájuk sózni, egyszerűen csak kell a tartalom, még akkor is, ha az egyszerűen hazugság. De minimum durva csúsztatás.

Nézzük ezt a cikket a bien.hu-n: Segítség, összeérnek a combjaim! – Belső comb gyakorlatok

Mit ígér a szerző? 

Te is tapasztaltad már, hogy egyszer csak szorítani kezdtek a régi nadrágok a combodnál, a szoknyákat pedig már nem kényelmes viselni, mivel kidörzsölődik a belső combod? Ha tenni akarsz ez ellen, akkor végezz el naponta néhány alapgyakorlatot. Néhány héten belül látványos eredményt érhetsz el!

Ez érdekesen hangzik, főleg, hogy a cikk olyan modellekel van illusztrálva, akiknél még véletlenül sem áll fenn az említett comb-összeérési probléma.

Az olvasók többsége nem valószínű, hogy így nézne ki, mint ők:

Sokkal inkább ehhez hasonló fizikumú hölgyeket céloz az írás:

No és mit kell ennek a lánynak tennie, hogy ne érjenek össze a combjai? Hát persze, hogy a szokásos fingreszelésen kívül semmit. 

  • emelgessük a lábunkat 10 centi (!) magasra a földről
  • toljuk fel az alfelünket gyertyaállásba
  • feszítgessük vissza a lábfejünket
  • nyújtsunk
  • törökülésszerű testtartásban közelítgessük a térdünket a földhöz
  • guggoljunk saját testsúllyal

Eme roppant “hasznos” gyakorlatosorozatból egyedül a guggolás értékelhető, már ha az izomfejlesztés lenne a cél.

Mert miért is érnek össze egyes nők combjai? Szinte mindig azért, mert túlsúlyosak, esetleg el is vannak hízva. Ebből következik, hogy magas a testzsírszázalékuk.

Feladat: a felsorolt gyakorlatok közül hány olyan van, amelyik zsírégető hatású? Úgy van, nagyjából nulla. Az imént kakukktojásként emlegetett guggolás és úgy össszeségében a súlyzós edzés közvetve, az anyagcsere gyorsításával serkentő hatással lehet a zsírégetésre, de a legjobb mozgásforma e célra az aerob edzés lenne, amit súlyzós edzéssel kombinálunk.

Nem világos, hogy a cikk mit akar itt kamuzni. vagy azt, hogy ezek a bohóckodások az aerob, vagy inkább a súlyzós edzés közvetlen, vagy közvetett zsírégető hatását igyekeznek utolérni, de egy biztos: ezekkel a gyakorlatokkal nem égetsz el egy deka zsírt sem!

Mi szükséges az eredményes zsírégetéshez?

Először is meg kell értened, hogy helyi zsírégetés nem létezik. Vagy ég mindenhonnan (genetikai adottságaid által meghatározott mértékben), vagy sehonnan.

Magasan legeredményesebb kombináció az aerob edzés (gyaloglás, kerékpározás) és a súlyzós edzés kombinációja, megfelelő étrend mellett.

Vélemény, hozzászólás?