Hogyan kell hízni?

Számomra furcsa és érthetetlen, hogy ha valakinek szerencsés (szálkás, vékony) alkata van, akkor miért akar zsírt felszedni. Közkívánatra legyen akkor itt pár tipp arra, hogy miként lehetsz zsírsertés.

1. Ne sportolj, és egyáltalán: ne mozogj!!! Ha állsz, miért nem ülsz? Ha ülsz, próbálj meg feküdni.

2. Egyél ritkán, maximum 3-szor egy nap, ha kevesebbszer is tudsz, még jobb. Ettől függetlenül ne csökkentsd az étel mennyiségét. Az a jó, ha minél többet eszel egyszerre.

3. Mit egyél, igyál? Mindent, ami diétában tilos: telített zsírok, egyszerű szénhidrátok legyenek előtérben: felvágottak, sajtok, disznózsír, tojássárgája, disznóhús; valamint kenyér, sütemények, cukros italok képezzék étrended alapját.

4. Trükközz! Az én tippem a napi 2 étkezés, lehetőleg dél körül ejtsd meg az elsőt, hogy a szervezeted már jól ki legyen éhezve, és egész biztosan elraktároz minden szemetet, amit megeszel. A másik meg legyen jó későn, közvetlenül lefekvés előtt (nehogy bármiféle “mozgás”-ra kelljen belőle energiát pazarolni).

Kombináld a cukrot zsírral. Ez kötelező ilyen esetre, egyél fehér kenyeret a zsíros kajákhoz, igyál mellé kólát vagy sört. Tipp: cukros-zsíros kenyér. Ennél jobb nem hiszem, hogy létezik.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük