Ellustultam, újra lapos hasat szeretnék

Kérdés:

Sziasztok!

Nem tudom, mennyire aktív az oldalatok és válaszoltok-e minden megkeresésre, hisz most találtam rá először az oldalra, de próba szerencse. Amúgy is ez az első alkalom, hogy írok egy netes oldalra.

Tudom, hogy a pszichológiai elfuseráltságommal nem tudsz/tudtok mit kezdeni, de talán kapok egy “szedd már össze magad” választ. 🙂

30 éves múltam, nőből vagyok 😛 és brutálisan ellustultam. Az elmúlt 4 évben 20 kilót szedtem magamra szép lassan (jelenleg 73 kiló vagyok a szuper-magas 159cm magasságomhoz). Nem is tudom, hogyan indult a “beleszarok” életstílus, de gondolom ez nem is fontos. 4 évvel ezelőttig heti 3-4-szer jártam konditerembe súlyzós edzésre valamint különböző aerob órákra, jól is néztem ki. A lapos hasam minden barátnőm irigyelte, aminek persze, hogy örültem. Most viszont úgy nézek ki, mint egy leharcolt 6 gyerekes megtermett tenyerestalpas maca. 

Tudom, hogy minden az akaraterőn múlik és a tényleg akarástól, de úgy látszik még mindig nem elég erős ez az érzés bennem. Valójában már magamat idegesítem azzal, hogy “fú de jó lenne szoknyát hordani” meg “júj az a lány milyen szép vékony, én mikor leszek az?!” vagy “ó bárcsak ne köpném ki a tüdőmet mire felérek a 3. emeltre” stb… Ilyenkor jól megtépném magam, hogy ne legyek már az a tipikus hülye picsa, akiktől meg alapból rosszul vagyok.

Elég sok cikket elolvastam az oldalon és találtam is benne számomra hasznosítható információkat. Amit szeretnék Tőled/Tőletek kérni az egy kis segítség egy változatos diéta összeírásához. Ahogy az egyik cikkben Ti is írtátok az egyhangú csirke – rizs diéta unalmassá válhat és a kitartás/akaraterő is csökken. Szeretnék összeállítani egy tartható és finom diétás étrendet ezért szeretném, ha segítene valaki olyan, aki ért is hozzá.

A választ előre is köszönöm!

Üdvözlettel,

Niki

Válasz:

Szia Niki!

Természetesen aktív az oldal, de még mennyire, hogy az!

A csirke-rizs étrendet lehet variálni, például a rizs helyett ehetsz rostosabb szénhidrátokat (talán még jobbak is nála), mint a zab, zabkorpa, bab, és persze a zöldségek. A csirke helyett mehet hal, tojásfehérje, lefekvés előtt sovány túró. De mindenképp számold ki a napi ajánlott tápanyagbeviteledet, a testsúlyod függvényében, és ehhez arányosítsd az elfogyasztandó kaja mennyiségét. Étkezz naponta 5-6 alkalommal, este 6 után is! A szénhidrátot az utolsó 3 étkezésből elveheted, és cseréld le telítetlen zsírokra – ahogy a napi kalóriaszükségletedbe belefér.

Készíts egy precíz diétás étrendet, végezz heti 2-3 súlyzós és 3-4 aerob edzést, és sikerülni fog!

Egy kis segítség még:

Mintaétrend diétázó nőknek

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük