Dobj el mindent, amit eddig tanultál, itt az egynapos diéta!

Minek szenvednél a tápanyagbeviteled számolgatásával, aerob vagy kardióedzéssel a súlyzózás mellé, amikor egyetlen nap alatt is lefogyhatsz?

Legalábbis ezt sugallja a csökkent értelműek számára íródott cikk, amely szerencsétlen fogyni vágyókat azzal kecsegteti, hogy különböző, egyébként jelentős részben szar kajákra íródott villámdiétákkal laposabb has és karcsúbb derék érhető el.

Többféle, egy-egy élelmiszercsoportra épített ökörséget találtak ki, mindegyik egynapos “diéta”, nyilván remekül beválnak.

Joghurtnap:

650 kalóriát kell bevinni, és már az első étkezésnél szempeköpi magát a roppant szerény értelmi képességekkel bíró cikkíró, mert rögtön (joghurtos) barackturmix-szal kezdi a napot. Hahó, ez majd a gyümölcsnapon lesz!

Joghurt

Ebédre meg uborkaleves van az étlapon, az uborka meg nem a zöldségnapra kellene? Na, mindegy.

A szokásos “vékony szelet” kenyér itt sem maradhat el, persze ha teljes kiőrlésű (már ha nem átverős, kamukenyérről van szó), akkor még megbocsátható. Vacsorára ajánlják ezt, némi zöldséggel (de akkor mire való a zöldségnap?), és natúr joghurttal. Nassolhatsz is, mert azt muszáj, mi mást, mint gyümölcssalátát.

Szóval a joghurtnap arról szól, hogy egyél szinte mindent, csak önts rá joghurtot. Ja, bocsánat, a legfontosabb tápanyagunkat, a fehérjét természetesen kihagyták, hiszen az biztos “hizlal”. Meg ugye a köztudatban az él, hogy a johurtban “sok” fehérje van, a címkét elolvasni úgysem szokás, hisz nem is értené a félanalfabéta célközönség.

Hasonló színvonalú a “gyümölcsnap” is, a gyümölcsök mellé jó kis lisztes palacsinta és sonka is jár.

Gyümölcs diétában?

Külön figyelemreméltó a “rizsnap”, melynek első étkezése egy szem rizst sem tartalmaz. “Reggeli: Almás túró
Hámozz meg 1 db almát. Vágd apróra, locsold meg egy kevés citromlével, és keverd össze 100 g zsírszegény túróval vagy ricottával. Ízesítsd fahéjjal és pár csepp mézzel.”

Persze utána bepótolja, na de mégis baromi vicces így.

Mit érhetsz el a hasonló villámdiétákkal?

Természetesen semmit, ha “laposabb” is lesz a hasad negyed centivel, az azért lesz, mert kevesebb kaja van benne. Ezt később úgyis bepótolod, a zsírszövetekre meg abszolút semmi hatással nem lesz egy ilyen 24 órás koplaláshoz hasonló baromság.

Az egy-egy élelmiszercsoportra szakosodott diéták szinte egytől egyig túl kevés fehérjét tartalmaznak, mellé túl magas a szénhidrát aránya a javasolt étrendjükben, ráadásul a gyümölcsnapon és hasonlókon elfogyasztott fruktóz (gyümölcscukor) sem barátja a zsírégetésnek.

Röhögj egy jót ezeken a marhaságokon, és ha jobban akarsz kinézni, kezdj el sportolni. Legjobb, ha súlyzós és aerob edzést is végzel, az étrendedet pedig rendbe teszed. Itt találhatsz étrendmintákat és edzésterveket.

Ha segítség kell, ezek a feltételei.

A tippet köszönjük olvasónknak. Küldjetek még bátran ilyesmiket e-mailen:testepitek@testepitek.hu, vagy Facebookon, üzenetben.