Diéta januártól – így csökken a lelkesedés

Eltelt egy hónap az évből, ideje egy kicsit elemezgetni a statisztikát. Most arra voltunk kíváncsiak, hogy vajon változott-e a diétával kapcsolatos keresőkifejezéseken keresztül érkező forgalom, és ha igen, milyen irányba. Köztudott, hogy január elsején elég sokan tesznek fogadalmat, többek között arra is, hogy “lefogynak”, rendbe teszik étrendjüket, és egészségesebben táplálkoznak. Nézzük, a “diéta” kulcsszó és különböző változatai által hozott forgalom hogyan alakult oldalunkon. Diéta és a lelkesedés csökkenése

 

 

 

 

 

 

 

A képen világosan látszik, hogy miután karácsony táján “elengedte magát” a nép, 26-án már megugrott a diéta szót tartalmazó kifejezéseken keresztül nálunk landoló látogatások száma. Majd az ismét lazulós szilvesztert követően egy hatalmas ugrás következik, konkrétan megnégyszereződik az érdeklődők száma. Ez a mutató alig 4-5 napig marad ebben a magasságban, ezt követően lassan, de biztosan csökkenni kezd. Egy-két kiugrás még előfordul, de egyre jelentéktelenebbek lesznek, és az év első napjának nyomába sem érnek. Mivel a kulcsszópozíciók nem változtak érdemben, joggal feltételezhetjük, hogy a keresések csökkenése okozta a forgalom visszaesését.

Két lehetőség van:

1. Már elsején megtalálta mindenki, amit keresett, és a diéta olyan jól működik, hogy nincs szükség további információra.

2. A gyors eredmények elmaradtak, és a fogyni vágyók egyszerűen feladták.

Jó lenne azt hinni, hogy az első pont fedi a valós okot…

 

Diétás étrend

Ronnie Coleman étrendje

Mintaétrend diétázó nőknek

Testépítés vegetáriánus étrend mellett