Csodálatos hasizmok 5 perc alatt – így hülyítik a nőket

„Jaj, csak meg ne erőltessem magam” – de azért az eredményt egy gombnyomásra akarod, ugye? Ha neked is ez a sportfilozófiád, akkor már bizonyára lelkesen végzed a kis fitneszguru által „kitalált” napi 5 perces tréninget, ami mi mást ígérne, mint feszes hasizmokat.

 

Persze kell a tartalom, a szenzáció, így rámoccant az egy legnagyobb magyar néphülyítő oldal is a csodamódszerre. Na nem mintha nem bukkanna fel minden héten egy újabb baromság. Tényleg, mi van a márciusi, vagy a novemberi csoda-hasizomtrükkökkel?

Ha a tendenciát figyeljük, valószínű, hogy a mostani is elavul pár hét alatt, és még „jobb” edzésmódszereket találnak fel. Lehet, hogy ősszel már egyperces edzésekkel is „kigyúrhatjuk” a hasunkat, majd fél év múlva jön a mínusz kétperces hasizomedzés. Ez valószínűleg abból fog állni, hogy velős pacalt zabálunk zsíros kenyérrel.

Na, szóval ezzel röhögteti ki magát az NLCafé – kb. a lakosság egy százaléka által. A többi 99 százalék meg csont nélkül beveszi, mert HINNI akar mindenben, ami számottevő erőfeszítés nélkül ígér látványos eredményt.

Valószínűtlenül jól hangzik, de állítólag tényleg működik ez a hasizomgyakorlat. A legjobb benne, hogy mindössze napi 5 percet vesz igénybe, az már tényleg csak a hab a tortán, hogy ágyban is végezhető.

 

Ebben a videóban a fitneszguru megmutatja az edzéssorozatot, ami tényleg nem tűnik bonyolultnak, mondjuk csinálni is kell, nem csak nézni. A pontos instrukciókat követve csodás hasizmunk lehet, ráadásul a gyakorlat szuper ébresztő is reggelre!

Ez itt a lényeg! Mindössze öt perc, nem kell félni a csúnya izzadástól, meg a fájdalmas, iszonyú kínokkal járó izomláztól!

Mennyire hatásos ez a nyomiság?

A siker természetesen egyenesen arányos a befektetett energiával. A videós csaj mentségére szólhat, hogy az utolsó perc környékén elhangzik a „diet” szó. De ez a cikk is csak arra jó, hogy megerősítse a laikus fogyni vágyókban azt a téves nézetet, hogy léteznek csodamódszerek a has kidolgozására.

Azért van ebben egy kis trükk: sehol nem írják, hogy a feszes has az egyben zsírmentes hasat is jelent. Ebben az esetben igazat kell adjunk, ezekkel a gyakorlatokkal remekül fejleszthető a hasizom – ami diéta és megfelelő edzés hiányában a zsírpárnák alatt fog vígan feszeskedni.

 

A trendi gyúrós

Edzés fizikai munka mellett

Győzike már a Mr. Olympiára kokszol?

Hányszor eddzünk egy héten?

Versenyhivatal: az ördögnyelv tényleg egy nagy szar

Somatodrol – átverés, óvakodj tőle!

Az Olvasó leleplez: az 5XXL Elite átverés

Garcinia Loss – „fogyasztószer” hiszékenyeknek

Az elhízás valódi veszélyei