“A testépítés miatt van potenciazavarom?”

Ez a videó kiválóan szemlélteti azt, hogy az orvosok jelentős része (lehet, hogy többsége) finoman szólva hiányos ismeretekkel rendelkezik a testépítésről, és valószínűleg az összes többi sportról is.

Mi is az első kérdése a dokinak, ha egy izmosabb ember félmeztelenre vetkőzik előtte? „– Ugye szed valamit? Mit szed? Kreatint? Az káros. Tönkremegy a veséje. Tömegnövelőket? Azok szteroidok.” Véletlenül sem olvas utána semminek, csak hajtogatja, amit ő maga is fél füllel hallott másoktól.

A videóban szereplő doktornő sajnos még ennél is butább. Képtelen szétválasztani a két dolgot: testépítés és „szerek”. Egy szóval nem említi, hogy a srác potenciazavara esetleg a doppingszerek használatából fakadhat (de nem feltétlenül). Hiszen maga a testépítés okozza ezt a problámát, mert ha valaki nagy izmokat épít, akkor evidens, hogy a kis kukackája sínyli meg. Vajon más, ugyanennyire “doppingveszélyes” sportágak esetében is ezen a véleményen van, kedves doktornő?

Nézzétek meg, és kapcsoljátok fel a villanyt, mert nagy lesz a sötétség :

 

Testépítés és potenciazavar

 

Vélemény, hozzászólás?