A kocsmai gyúrós

A reménytelen kategóriába tartozó alakok egyik mintapéldánya.He! Nagy jó uram! Ne haraguggyá’ má’, hogy megszólítlak. Te gyúrsz? Gyurmázol? Hányas a kezed? Nyomjunk má egy szkandertot! Na, mostan mi bajod? Csak kérdezni szeretnék pár dógot, én is akarok ilyen jól kinézni.

Szóval aztat áruld már el, hogy mit szedel?

(Nem “szedek” semmit, ha kokszra gondolsz, sok fehérje, alacsony szénhidrát, 22 év edzés munkája ez.)

Na jó van, de ilyen porokat csak tolsz? Az nem bassza szét a vesédet? Én szedtem “Stanazol”-t  meg “Napozin”-t, akkor 3 hét alatt felhíztam 60-ról halszálkás 125 kilóra, és 250 kilót nyomtam fekve. De most megint 60 vagyok és csak 70 megy.

(Nem láttalak fekvenyomó versenyen, se testépítőn indulni…)

Szóval azt áruld már el, ídesegykomám, hogy mennyivel nyomol fekve? Hogy tudnék én is annyit nyomni?

(Nem most mondtad, hogy 250 is volt már? Inkább neked kéne tanítanod engem.)

Múltkor három csávót vertem le, amikor a pultoscsajnál bepróbálkoztak. Szépen sorjába’, összecsomagoltam őket, mint a szaloncukrot.

(Ez hogy jön ide?)

Az jó, ha a Csabesz hoz nekem a fehérjefeldolgozóból nyers tojást? Összekeverjük banánttal…

(Főzd meg, mert összefosod magad utána.)

Meg ezt az izét a hasamról hogy lehet eltüntetni? Csinálom a felüléseket, de csak nem látszik a változás.

(Visszább kell venni a szénhidrátból (a sörben is van), emeld meg egy kicsit a fehérjebevitelt, érdemes napi 40 perceket gyalogoni vagy biciklizni a súlyzós edzés mellé.)

Mi az a szénhidrát?

(Köszönöm szépen a beszélgetést.)