A falusi thai bokszos

Falusi, lepukkant pincetermek, kokszosok által látogatott, „beszúrószobás” edzőtermek gyakori látogatója ez a látszólag igen veszélyes állatfaj.

Testalkata jellemzően alacsony, vékony, viszont (szerinte) meglehetősen szálkás. Nincs szüksége nagy izomtömegre, mert akkor „lelassul”. Magyarul: szarul edz, nem ért a táplálkozáshoz, és a nemfejlődést igyekszik valamivel megmagyarázni. Titokban azért  szeretne ő a terem legizmosabb vendége lenni, hiszen a legkevésbé sem azért edz, hogy saját magának bizonyítson, hanem valamit – legtöbbször szerény szellemi képességeit – kompenzálni szeretne.

Edzés

Lábra nem edz, mert az nem látszik a hosszú szárú susogós melegítő alatt. Vállra, hátra és tricepszre sem edz, marad tehát a strandgyúrósok örök kedvence, a mell és a bicepsz. Két dolog érdekli: hány centi a felkarjának kerülete, és mennyit nyom fekve.

A sorozatok között gyakran végez ütések és rúgások kombinációjából álló mozdulatokat, hisz ő „tájbokszol”, meg MMA-zik. No nem versenyszerűen, csak a kocsmákban, diszkókban szeretne tudásával felvágni, lehetőleg nála jóval gyengébb és részegebb ellenfeleken.

Kedveli még a hasizomgyakorlatokat, mert úgy tudja, mindössze ennyi a kockás has nyitja: rengeteget kell rá edzeni. Szívesen végez fekvőtámaszt az öklein támaszkodva, ha jó napja van, minden felnyomás után tapsol is egyet a levegőben.

Edzésének fontos tartozéka a mérőszalag, melynek segítségével hidegen, majd minden egyes sorozat után le tudja mérni, vajon nőtt-e a bicepsze.

Étkezés

Meg van győződve arról, hogy a sok kaja=jó kaja. Lecsúszik napi 1 liter tej („tele van fehérjével, meg kálciummal”), egy kiló kenyér fél doboz vajjal, jó sok felvágottal – mert hát munkába mit vigyen magával? Ő nem fogja dobozos kajával kiröhögtetni magát.

Az esti sörike szent, mondták a tévében is, hogy mennyire egészséges. Cigiről leszokott, többször is. A kék Viceroy azért elkíséri az edzőterembe is, egy-egy megerőltetőbb széria után jól is esik pár slukk. Meg stimulál is a nikotin, hisz „Sanyi is szívja, oszt mégis mekkora pajszere van”.

Fehérjére, vitaminra sajnálja a pénzt, minden táplálékkiegészítőt „tömegnövelő”-nek hív. Egyedül a gízenget (sic!) próbálta ki, de egy hét után feladta, mert „nem fejlődött >>tőle<< semmit. Ajánlottak még neki valami szesztoszteront (sic!) is, de állítólag attól összemegy a pöcse, ezért nem merte bevállalni. Használ helyette jó kis ipari fehérjét, meg napozint (sic!). Utóbbi előnye, hogy tabletta formájában forgalmazzák, így nem kell a fájdalmas tűszúrások miatt könnyeivel küszködnie.

Sportolói pályafutása

A küzdősportokhoz való affinitása kimerül a már említett kocsmai szinten. Izmos soha nem lesz, bár a napo-kúrák alatt a felszedett 20 kg (ebből 19 kg víz, 1 kg zsír) ezt sugallja neki. Végül elfogy a pénze, és leeresztenek az „izmai”.

Évekkel később szívesen mesél majd a fiataloknak sportolói múltjáról, a használt súlyok megduplázódnak, a kocsmában összevert ellenfelek száma úgyszintén. Ha meglegyinti a férfiklimax, megpróbálja ledolgozni sörhasát napi 2-300 felüléssel (és semmiképp sem haspréssel).

Ha kemény edzésről van szó, tőle tanulhatunk:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük