6 hülyeség, amit még mindig nem sikerült kivernünk a fejetekből

Még mindig elég sok, pontosabban túl sok olyan kérdés fut be hozzánk, amelyeket nem tennétek fel, ha figyelmesen olvasnátok, vagy csak egyszerűen használnátok a keresőt. Persze tájékozódni máshonnan is lehet, de ha valaki tőlünk kérdez, joggal feltételezzük, hogy olvas is minket.

Este 6 után nem szabad enni

Meglepő módon nem csak nők jönnek ezzel a marhasággal. Leírja az illető a hellyel-közzel korrekt étrendjét, azzal a kikötéssel, hogy este 6 után már nem eszik, hogy ne zsírosodjon. Tévhit az, hogy 18 óra után már testünk raktározó üzemmódba kapcsol.

Olvasd el a cikket erről >>

Egy nő könnyen “túl izmos lehet”, ha súlyzózik

Láttál már túl izmos nőt naturál edzéssel? Mert azt bizony még egy férfi sem tudja elérni. Sajnos jelentős szerepe van e hülyeség életben tartásában a fitneszmodelleknek, és egyéb női kategóriás versenyzőknek, akik egészen izmosnak és száraznak tűnnek, viszont ha megtudnád, mennyi doppingszert használnak

Olvasd el a cikket erről >>

A tej az egy jó fehérjeforrás

Dühítő, mikor az illető arra sem veszi a fáradságot, hogy elolvassa, mi van az élelmiszerek címkéjére írva. A tej élet, erő, egészség? Meg már nagyanyád is azt mondta, hogy sok benne a fehérje? A  „magas” fehérjetartalom nem több, mint 3 százalék. Csak összehasonlításképpen, a húsok nagyjából 20 százalékát teszi ki a bennük található fehérje. A tejben ráadásul ott a haszontalan és egészségtelen tejcukor (laktóz) is.

Itt írtunk bővebben a tej és testépítés viszonyáról >>

„Nagy súllyal tömeget növelsz, kis súllyal szálkásodsz”

Elég sokan hisznek a mesében, hogy ha visszábbvesznek a súlyokból, az majd jól elkezdi a zsírt égetni, ha pedig óriási súlyokat rángatni, akkor tömegelnek.

Nos, először is, az izomnak fogalma sincs arról, hogy éppen hány kilóval terheled. Ami növekedésre fogja sarkallni, az a terhelés mértéke és időtartama. Persze ésszerű határokon belül. Ha relatíve kisebb súlyokkal de magasabb ismétlésszámmal edzel, az hasznos lehet, de ha olyan kicsi a súly, hogy terhelést sem érzel, a hatása is ennyi lesz: nulla.

Zsírt akkor fogsz égetni, aerob edzést végzel és diétázol.

Olvasd el, miért nem működik semmiféle szálkásító edzésterv >>

 

A kokszolás csodát tesz mindenkivel

Ja, mert valami haverod felvizesedett 20 kilót valami szemes takarmánytól (a szuritól fél), és 2 hónapig “jól” nézett ki…

Az igazság az, hogy a doppingszerek csak akkor működnek, ha az étrended rendben van, és normálisan edzel. Például lábra is (!), meg mondjuk progresszivitásra törekedve, viszonylag röviden és intenzíven.

Készen állsz a kokszolásra? Biztos? >>

 

XY profi testépítő edzéstervét követem, így az tuti rendben van

Hát, nagyon nincs rendben, barátom. Ami egy versenyszerű testépítő számára hasznos, az egy hobbisportolónál szinte biztos, hogy túledzéshez vezet. Ne feledd, hogy szinte minden versenyző doppingol – sokszor a nem versenyzők is -, így nekik egészen máshogy működik a szervezetük.

Ezért nem érdemes a profik edzéstervét másolni >>