30 napos strandfazon edzésterv

Szarul nézel ki? Alig van rajtad izom, és még dagadt is vagy? Nem szeretnéd, ha idén is kiröhögnének a speedo gatyádban? Íme a leghatékonyabb edzésterv ahhoz, hogy egy hónap múlva te lehess a strand bikája, és az összes nő azt akarja, hogy meghágd a az öltözőkabinban.

Ideje elkezdeni a szuper mell-bicepsz-has programot, és meglátod, tisztelni fognak!

Szánalmas-e vagy?

Ha azt remélted, hogy itt most tényleg a bevezetőben felsoroltak fognak következni, ideje átértékelned valamit a fejedben.

A testépítés sport, és nem arra való, hogy az önértékelési problémával küzdő nyomorultakon segítsen. Legalábbis akkor semmiképp sem, ha nem adod meg neki a kellő tiszteletet. Gondolkozz el azon, hogy valójában mi a célod ezzel a sporttal, és ha nem oda lyukadsz ki, hogy saját magadat szeretnéd túlszárnyalni, urambocsá’ legyőzni, akkor bizony bajban vagy.

Sajnos a súlyzós edzést végző férfiak jelentős része (többsége?) csak azért edz, hogy környezetét lenyűgözze, és elismerést vívjon ki. A jó hír az, hogy ezek az emberek idővel mind egy szálig lemorzsolódnak. Rájönnek, hogy nem sikerült 30, 60, de még 90 (!) nap alatt sem „kigyúrniuk” magukat. Akad közöttük olyan is, aki inkább a doppingszereket hívja segítségül, és nagy elégedetten élvezi a kúra végéig a megnövekedett testkörfogatait, míg ki nem megy belőlük a víz, és visszacsoffadnak a korábbi szintre.

A szél fújja ránk az izmokat?

Szóval arra akarnék itt kilyukadni, hogy ha nagy izmokat és megfelelő szárazságot szeretnél elérni, ezzel a hozzáállással nem fog menni. A szép test nem hullik az öledbe, azt ki kell érdemelni.

Elgondolkodtál-e már azon, hogy mi lesz, ha vége a strandszezonnak? Ha már nincs ki előtt feszíteni, alábbhagy a lelkesedésed, és mivel téged egyáltalán nem érdekel ez a sport, fogalmad sincs arról, mennyi idő kell ahhoz, hogy a változás látványos legyen. Hát nem 30 nap, az biztos. Ennyi idő még egy diétához is kevés, ahhoz meg pláne, hogy legyen miről lepucolnod a zsírt – tehát némi izomtömeg felépítéséhez.

strandfazonDe hogy mégse maradj edzésterv nélkül, felvázolom neked a 30 napos agy-edzésterv részleteit.

Elolvasol minden cikket arról, hogyan kell helyesen étkezni tömegnövelés és diéta alatt.

Elsajátítod a gyakorlatok helyes végrehajtását.

Átállsz a napi 6 teljes étkezésre, és megismered a fontosabb táplálékkiegészítőket. Belevésed az agyadba, hogy neked miért nem érdemes kokszolnod.

Hosszú távú tervet készítesz, és közelítőleg meghatározod, hogy tömegnövelés (ami tartson egy-két évig) alatt mennyit szeretnél nőni. Ha elérkezik a diéta ideje, arra is készíts egy 3-5 hónapos tervet.

Jól jegyezd meg tehát, hogy az eredmény mindig arányos a befektetett munkával. Holmi férfimagazinok 30 napos csodaedzésterveit meg tedd el télre, gyújtósnak.

Kérdésed van, ami érdekelhet másokat is? Tedd fel itt: testepitek@testepitek.hu, vagy Facebookon, és válaszolunk az oldalon.

Ha személyre szabott étrendre és edzéstervre van szükséged, most jelentkezz, mert ahogy közeledik a strandszezon, úgy írnak egyre többen – és sorra küldjük a csalódást okozó válaszokat, miszerint két héttel a nyaralás előtt már “kicsit” késő elkezdeni a “fogyókúrát”.

A LEMARADT TESTRÉSZEK EDZÉSE

IZOMLÁZ – TÜKRÖZI EDZÉSÜNK HATÉKONYSÁGÁT?

A SZUPERSZETTEK ALKALMAZÁSA

A HEAVY-DUTY EDZÉSMÓDSZER

DWAYNE JOHNSON (THE ROCK) EDZÉSTERVE ÉS ÉTRENDJE

TAPASZTALATAIM KIS SÚLYOKKAL ÉS SOK ISMÉTLÉSSEL

GFLEX EDZÉS – IZMOT ÉPÍT ÉS ZSÍRT ÉGET?